Semlor! Någon?

För fyra år sedan var Fettisdagen den 16 februari och i år får vi snällt vänta till den 4 mars. 
 
Jag har i och för sig redan tjuvstartat. Någon mer som gjort det? 
 
 
De här godingarna bakade jag och Karolina 16 februari 2010! 
 
 
 
För fyra år sedan hade vi precis blivit klara med vår utbildning och tog examen. Under den utbildningen var det jag lärde känna Karolina, en mycket fin vän och nu även Arvids gudmor. Har vi verkligen kännt varandra i sju år! Oj vad tiden går snabbt! 
 
Kram på dig vännen! 
Kommentarer
Camilla ♥ 130510

Åh vad gott!!!

Svar: Ja verkligen! Mums mums!
Josefina Elma

2014-02-01 @ 10:20:37
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Nikita

Vad är du utbildad till ?

Svar: Jag är utbildad till sjukgymnast. Sen är jag massör också. Pluggade även lite drygt ett år på hälsopedagogprogrammet i Gävle innan sjukgymnastutbildningen :)
Ja, så lite gott och blandat ;)
Josefina Elma

2014-02-01 @ 14:19:24
URL: http://nikital.blogg.se
Karolina

Ja oj vad tiden går snabbt!!! Tur att jag valde sjukgymnastutbildningen och inte sjuksköterskeutbildningen som jag hade tänkt göra. Då hade vi ju aldrig träffats :-( Kram tillbaka fina vän!!

Svar: Ja, verkligen tur!!! Arvid sitter nu med sin Lillebror-body och ålar i babysittern! :D
Kram kram!
Josefina Elma

2014-02-01 @ 16:10:58
EVELINA

Ser jättegott ut! Själv har jag inte tjuvstartat ännu. Här i Finland firar vi Runebergsdagen i morgon så då får man äta runebergstårtor (i väntan på fastlagssemlorna. Det är nog enda orsaken till att jag kunnat hålla mig från semlorna ;)

Svar: Men så bra! :) Semlor är för goda för att ätas en gång hihihi!
Josefina Elma

2014-02-03 @ 12:31:34
URL: http://evelinaknipstrom.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...