Storstädning

Som ni ser i bakgrunden bakom Arvids morgonfrilla i tisdags så har vi tagit ut alla mattor, storstädat, tvättat allt som går att tvätta. 
 
 
 
Anledningen nu är att vi städar ur allt från våra kära djur, jobbigt men välbehövligt. Vi städade hela dagen i tisdags, när pappan skulle dammsuga åkte jag och Arvid till IKEA för att inhandla lite nödvändigheter. 
 
 
Så nu har vi inga djur hemma längre, känns konstigt, väldigt konstigt, och sorgligt, ännu mer sorligt. 
 
Påtal om hår och morgonfrillor så tyckte pappan i familjen det var dags för en liten klippning av Arvids hår, så igår klipptes håret på Arvid för första gången, vi sparade såklart en liten hårtuss. Det var inte mycket som försvann men lite bak i nacken. 
 
 
In action
 
 
 
Idag hoppas jag vi hinner med mitt hår.
 
 
Igår var det överraskning för mig, med en baby shower, så mysigt och mycket gott fika! :) Jag tog exakt noll bilder så det kommer lite bilder sen när jag fått från de andra som var med. Tack tjejer för den fina showern jag fick igår! :) 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...