Kvällstrött

Innan Arvid väl har somnat på kvällen så hinner jag bli så trött så någon minut efter Arvid sover så sover jag med. Arvid sover fortfarande och jag har för första gången handlat på Campadre. Det är en hemsida med märkesvaror till kampanjpriser, så har dem olika kampanjer olika tider. Det blev en filt i ekologisk bomull till Lillasyster och kallsonger till Niklas. Jag var nära på att handla i torsdags men var lite snål så det blev inte av, men sen i fredags fick jag en 100:- rabattkod så nu passade jag på. Dock var dynan jag tänkte köpa till barnvagnen slut men jag är nöjd med de andra sakerna. 
 
 
Söt filt från Elodie Details till Lillasyster
 
 
 
 
 
139:- istället för 349:-, alltså ett riktigt kap. 
 
 
Niklas jobbar och jag och Arvid ska ta det lugnt idag. Igår var ci ute på en drygt timmes promenad med mina föräldrar. Det blev alldeles för mycket för min rygg aå jag hade ont resten av dagen, och svårt att röra mig. Passar inte så bra när en ska ränna efter en busig ettåring ;) 
 
 
Pappa provade isen på Vallentuna sjön
 
 
 
Det här med att matcha kläder när vi går en promenad i området är ju inte så viktigt ;) Letade som en tok efter hans mössa, men fick ta fram en ny i all hast. På kvällen sen såg jag mössan ligga på mattan i vardagsrummet, jag tror Linus var boven i det dramat. 
 
 
Får se om pappa kommer och hjälper Niklas att sätta upp vår nya tv i vardagsrummet idag, hoppas. Vår gamla tv började få lite ränder i sig efter flytten och det har bara blivit mer och mer. Jag är så van så jag tänker inte på det och ränderna är så små. Men vi har inte velat sätta upp den på väggen, utan vi har väntat med det tills vi köpt en ny. Just den väggen tvn ska sitta på är ganska smal eftersom de som bodde här innan har öppnat upp mellan köket och vardagsrummet, men Niklas har mätt att tvn får plats så jag håller tummarna. Jag tycker Niklas överdrev i storlek, men han passade på att beställa den när jag låg inne på förlossningen förra veckan, haha ;) 
 
 
 
 
Känns skönt att få upp tvn på väggen så inte Arvid river ner den. Det har varit en av alla saker vi har på vår "AttgörainnanLillasysterföds-lista". 
 
 
Hoppas ni får en bra dag! 
 
Kommentarer
Marre

Campadre är riktigt bra! Jag klickade hem ett regnskydd från elodie details och ett par kavat skor till lillebror :)

Svar: Jag missade Kavatskorna, såg de efter jag lagt beställningen. Faktiskt första gången som jag handlat därifrån, men nöjd, lite lång leveranstid, fast vet man om det så är det ju ingen fara :)
Josefina Elma

2015-01-18 @ 10:01:24
URL: http://frucullin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...