Bröllopsdekorationer

Tänkte visa lite bilder från dekorationerna på vårt bröllop. Dock är många bilder för stora för bloggen och jag orkar inte öppna upp photoshop för att ändra det, så jag tar av de bilder som är lagom stora. 
 
När jag sitter och tänker tillbaka på bröllopet så känner jag att det inte riktigt blev som jag tänkt mig, eftersom jag var magsjuk innan och Niklas var magsjuk natten till bröllopet. Vi kan ju säga att fokuset låg på lite andra saker än om dekorationerna var som jag hade planerat de senaste månaderna. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Jennie

Snygga ljusstakar, är det barnmatsburkar?

Svar: Tack! :) Japp! Dekorerade 160 stycken! :D
Josefina Elma

2015-02-10 @ 05:28:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...