Kasslerhamburgare

Igår gjorde vi kassler, inte min favorit men med ananas blir det faktiskt ganska gott. 
 
Det är praktiskt att laga mat i ugnen, det sköter sig självt ett tag så man hinner med annat. 
 
Jag gjorde små kasslerhamburgare med ananas och lite annat, vilket betyder att jag tar det jag känner för just då så det kan variera. Igår var det äpple, lök, krossade tomater och en grönsaksbuljonstärning som fick hoppa ner i ugnsformen. 
 
 
 
 
 
 
Idag blev det kycklingsoppa och sega chokladrutor med glass till efterrätt. Det bästa? Att det finns kvar till matlåda imorgon också! :) 
 
 
God Natt! 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Amanda

Det såg riktigt gott ut! Alltid lika inspirerande med mattips!:-)
Kram!

Svar: Ja det är faktiskt gott! Kul vardagsmat att variera med! :) Kram kram!
Josefina Elma

2014-02-17 @ 11:22:41
URL: http://aochmflyttarin.se
Nikita

Men åh gott de lät ! Måste
Prova :-)

Svar: Ja, det är verkligen gott, lite rolig vardagsmat! :)
Josefina Elma

2014-02-18 @ 18:18:27
URL: http://nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...