Något helt otroligt händer i vårt kök!

Jag lagar mat! Alltså inte gröt, eller smörgåsar, utan mat! Dock halvfabrikat, men måste börja någonstans! 
 
Falukorv i ugn och potatis! Mums! 
 
Innan jag blev gravid med Emil så tyckte jag mycket om att laga mat! Men sen slog illamåendet till och sen kom sorgen, så jag har inte lagat mat många gånger sedan förra sommaren. 
 
Nu ska jag snart väcka Niklas för lite lunch! Hoppas han kommer gilla det! Eller jag vet att han gör det! Hihi! Min sambo tycker om ALL mat, så det är tacksamt att laga till honom! 
 
En stund till för att få fin färg! 
 
Vad ska ni äta idag? 
Kommentarer
PA

Ser väldigt gott ut.

Svar: Ja, det var det!
Josefina Elma

2013-04-18 @ 15:41:33
Maria

Falukorv i ugn som e så gott. Kram

Svar: Aaa, jag var verkligen sugen på det! :)
Josefina Elma

2013-04-18 @ 15:54:37
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...