Soffan igen...

Nattningen igår gick bra, till en början. Igår var första gången jag och Niklas satt i soffan tillsammans och Arvid sov i sin säng. Vi kollade på Idol och satt vid datorn en stund. Sedan gick jag och la mig i sängen vid 22:30, första gången jag skulle sova i sängen sedan i torsdag. Arvid sov vidare och jag somnade gott. Klockan 00:15 när Niklas precis gått och lagt sig vaknar Arvid, och nu väntar två timmar med nattningsförsök, men det är som att han känner att jag är där och letar efter mig. Så vid kvart över två smyger jag ner till en kall soffa och en kvart senare sover Arvid. Sen har han vaknat en kortare stund nu för ett litet tag sedan. Jaha, hur länge ska jag behöva sova på soffan? Han lät lite täppt igår så vi provade NäsFrida, Niklas tyckte det hjälpte lite men vet inte om det var därför han somnade om lättare? Åå om man bara visste! Han är ju mitt i ett språng också så dagarna är ganska gnälliga, så såklart nätterna också kan vara det. Eler håller han på att få en till tand? Ja, den som visste. 
 
Vi som hade som plan att åka till IKEA på morgon, så jag bad Niklas gå och lägga sig i god tid, men han har så svårt att slita sig från datorn så nu lär vi väl aldrig komma iväg idag.. 
 
 
Vi ska bland annat kolla på någon liten byrå till klädkammaren
 
 
Kommentarer
Camilla

Det är så svårt att veta vad dom vill ibland :/

Svar: Ja! Tur att han somnade om iaf när jag smygit ner. Men skulle ju vara trevligt att sova i sängen snart ;)
Josefina Elma

2014-09-02 @ 08:41:13
URL: http://www.mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...