Present till mamma

Imorgon ska jag och mamma åka in och strosa på stan. Tiden innan jul kommer gå så snabbt så vi passar på nu så det hinns med. 
 
 
Jag har gjort en liten present som hon ska få imorgon. Hoppas hon blir glad! 
 
 
 
 
 
Nu sover Arvid, Lillasyster ger sig till känna i magen och jag har lutat mig tillbaka i soffan. Det dumma med det är att jag knappt kommer upp, eller inte utan smärta i alla fall ;) 
 
När Arvid vaknar blir det lunch och sedan tar vi bussen en bit mot Täby Centrum och går resten av vägen. Så himla bra att en åker gratis på bussen med barn i barnvagn. Tyvärr så är det inte så en kommer med på bussen varje gång eftersom det kan vara fullt med barnvagnar när en ska på. I Täby Centrum ska vi träffa Emma och Livia :) Ska bli så kul! 
 
Niklas är frisk nog att jobba så han är där idag. Han tränade innan jobbet så det inte blir så sent ikväll, så han får hämta mig i Täby Centrum efter jobbet. En kompromiss för att han inte ville åka buss till jobbet. 
 
Hoppas ni får en fin black friday ;) 
 
 
Kommentarer
Mamma Annika

Trodde du inte att jag skulle läsa.... kan du tänka dig hur nyfiken jag blir nu ;-) Gulle dej!!!
//kramkram

Svar: Joo? Därför jag inte visade vad det var utan bara paketet! ;)
Josefina Elma

2014-11-28 @ 14:34:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...