Mycket funderingar

Jag har funderat mycket på det här med bloggandet, om jag ska fortsättta eller inte. Jag tycker det är väldigt roligt att gå tillbaka i arkivet och läsa vad vi gjorde ett specifikt datum, hur graviditeten med Arvid var vid olika tidpunkter. Så jag kanske ska ge bloggen en chans till? 
 
 
Det har hänt en del saker sedan sist. Det största är att Arvid har fyllt ett år! 
 
 
Försökte välja en fin bild på honom från hans födelsedag, men de vi tagit med systemkameran är för stora för bloggen så det får bli sen när vi fixat det i photoshop. Här kommer i alla fall en bild från hans födelsedag. Han fick ett fint födelsedagståg av oss. Dock är ljusen inte i på bilden. Ser även nu att ettan inte är ditsatt i ena vagnen :) Den var så trög så Niklas fixade det när han hade gått upp. 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...