Lördagen

Igår eftermiddag åkte jag och Arvid hem till mina föräldrar, dem var dock inte där, utan jag skulle träffa mina svägerskor. Min lillebrors flickvän Caro, är i Stockholm på kurs så hon bor där. Arvid var en ganska trött kille, vi kan ju säga att han har varit på bättre humör ;) så vi åkte hem lite tidigare än planerat. Jag hann som tur var äta Caros goda risotto, hon är från Italien så hon vet vad hon gör. 
 
 
Innan jag åkte hemifrån lämnade jag ett litet meddelande till när Niklas skulle gå upp
 
 
 
Den goda risotton
 
 
 
För att Arvid inte skulle känna sig utanför tog jag med risotto till honom också, dock luktade hans mat inte lika gott ;) 
 
 
 
 
 
Jag och Vera hänger i köket medans Arvid sov sin eftermiddagsvila
 
 
 
Caro och Vera
 
 
 
Tack för igår tjejer! 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...