❤ Lillasyster ❤

Förra fredagen, alltså graviditetsvecka 24+3, var jag hos barnmorskan senast och jag har inte skrivit in värdena ännu så jag passar på att göra det nu när jag sitter bredvid den lilla post-it lappen :) 
 
 
❤ ❤ ❤ 
 
Sf-mått: 23.
 
Lillasysters hjärtljud: ca 150. 
 
Hb: 129. 
 
Blodsocker: 5,4.
 
Blodtrycket kommer jag inte riktigt ihåg 130/80 kanske? I alla fall lite högre än vad jag brukar ha. Barnmorskestudenten mätte om två gånger men det blev nog rätt :) 
 
❤ ❤ ❤
 
 
 
 
Idag är det vecka 26 (25+5), vilket (tydligen) betyder tvåsiffrigt kvar till BF :) 
 
❤ 99 dagar kvar! ❤
 
❤ Vad vi längtar efter dig! Kom till oss frisk och levande! ❤
 
 
 
 
Kommentarer
Cissi

Mysigt! Det närmar sig nu ;)

Svar: Ja verkligen! :)
Josefina Elma

2014-12-01 @ 08:01:26
URL: http://nastanperfekt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...