En dag på stan

Idag har jag och mamma haft en väldigt mysig dag på stan. Strosat, gått på Svenskt Tenn, Illum Bolighus, NK, köpt lite julklappar, ätit lunch på Bistro Berns. 
 
 
En adventspresent till mig 
 
 
 
En julklapp till hemlig mottagare
 
 
 
 
En julängel från Svenskt Tenn till Emil
 
 
 
 
 
Min lunch
 
 
 
Mammas lunch
 
 
 
Mamma öppnar sin present
 
 
 
Hon blev jätteglad, jag fick en suddig bild nu ikväll när hon ställt fram den lilla tavlan jag gjort
 
 
 
 
En liten julgran på NK
 
 
 
Sedan hämtade Niklas, Arvid och Linus mig i stan och så åkte vi till Arvids farmor för middag. 
 
 
Tack för idag! 
 
Kommentarer
Helen.HUSnrNIO

Mysig lördag ni haft. Det är något alldeles extra med adventshelg :)

Ha en fin första december!

Svar: Ja verkligen, supermysigt! Tack det samma! :)
Josefina Elma

2014-12-01 @ 10:04:49
URL: http://husnrnio.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...