Skam den som ger sig!

Jag lärde mig virka lite av min mormor när jag var yngre, men jag har aldrig vetat vad de olika teknikerna hetat och har bara kunnat göra väldigt enkla tekniker, i princip ingenting vettigt ;) 
 
För ett år sedan lärde en kompis mig att göra en mormorsruta, men eftersom jag inte gjort någon mer sedan dess så behöver jag nog friska upp minnet igen. 
 
Så för några dagar sedan tog jag tag i virkningen och letade upp en bra sida där grunderna stod. Jag skulle vilja kunna virka efter mönster. Idag provade jag och första försöket gick väl inte så bra. Andra däremot gick mycket bättre! :) Känner mig stolt! 
 
 
Ja, ni ser nog att första försöket är det till höger ;) 
 
 
Kommentarer
Sara - lifeinsingapore

det går snabbt framåt!

Svar: Ja, tur är det! :) hihi
Josefina Elma

2014-05-23 @ 02:31:17
URL: http://lifeinsingapore.se
MADDISENJ.SE

Tusen tack :D Man kan rösta varje dag ;)

Svar: :)
Josefina Elma

2014-05-23 @ 11:59:07
URL: http://maddisenj.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...