Överraskningsfest

Igår var det överraskningsfest för min bror som fyller 30 år på onsdag. Min fina svägerska hade ordnat så fint hemma hos hennes föräldrar, dock oklart om det var hon eller hennes mamma som fixat med maten. Ingen ville riktigt ta åt sig äran ;) 
 
Niklas jobbade så det var jag och Arvid som fick representera familjen. Mina föräldrar är på en liten Europaturne så vi lånar deras bil. Perfekt för då kommer jag iväg mycket lättare när Niklas jobbar. 
 
 
Två paket till grillmästaren!
 
 
 
 
Jag gjorde ett litet matchande kort till paketinslagningen
 
 
 
Jag älskar att slå in paket!!!
Det blir till och med ännu roligare med sånt här fint papper från Akademibokhandeln. 
 
Kommentarer
Johanna

Så fint presentpapper!

Svar: Ja eller hur?! :)
Josefina Elma

2014-05-21 @ 20:20:00
URL: http://joherman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...