En färgklick

Jag och Niklas satt och pratade om att det vore kul med en liten boll till Arvid. Så vi kan sitta på golvet med honom och rulla bollen mellan oss. 
 
När vi var på IKEA så hittade vi den här färgklicken! Kunde inte bli bättre
 
 
 
Idag var jag och hämtade ut en liten väska till handtaget på barnvagnen, så jag kan ha nycklar, mobil, vattenflaska och andra smågrejer när jag är ute. Tittade även på matset eftersom Arvid börjar äta lite mer nu. Sen såg jag även en liten pool med uv-skydd, skulle vara perfekt till sommaren. 
 
 
Nä, nu ska jag börja förbereda mig inför lite roligheter, dock blir det bara jag och Arvid eftersom Niklas jobbar. 
 
 
Trevlig Helg! 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...