Äntligen

Vi har hållt igång sedan sju imorse, jag och Arvid alltså. Pappan i familjen kom hem från jobbet när vi gick upp. Full rulle med allt vad man kan tänka sig som småbarnsfamilj ;) 
 
När vi var på IKEA förra veckan köpte vi ett lite större tvättställ. Kände att det behövdes för de gånger vi vill tvätta större filtar, överkast och fler byxor, ja helt enkelt när tvättberget är lite för stort. Annars är jag väldigt nöjd med tvättstugan både torkskåp, torktumlare och extra hängare på väggen där det rymmer tolv plagg på galge. 
 
 
Äntligen är tvättkorgarna tomma, så gott som i alla fall
 
 
 
Är inne på maskin nummer två för dagen, det blir en tredje också, men sen spar jag lite, måste ju ha något att göra de andra dagarna i veckan ;) Men känns skönt att vi börjar komma ikapp! Tack vare det här tvättstället. 
 
 
 
I ena rummet på nedervåningen har vi ett litet tvättberg som skall betas av...
 
 
Så där nu ska kläderna i maskin nummer två hängas upp och i med tredje lasset tvätt. 
 
 
Hoppas ni får en bra dag! 
 
Kommentarer
Ettbarn

Jag blev jätte nyfiken på hur ställningen på väggen funkar/ser ut.

Svar: Kan jag maila bild till dn mailen du lämnat här? :) Kan ta bild sen, har liten sovande bebis i famnen :)
Josefina Elma

2014-05-20 @ 14:58:10
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/majken/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...