Snart så...

...ska det nya utemöbelsetet få komma på plats. 
 
 
Igår innan jobbet åkte Niklas förbi EM och köpte det här
 
 
 
Just nu står det i det blivande gästrummet aka "Här ställer vi allt vi inte vet var det ska stå-rummet". Men när snön, som kom och hälsade på imorse försvinner åker det ut på framsidan! L.Ä.N.G.T.A.R.
 
 
Just nu ser det ut så här på framsidan
 
 
 
Jag kan tänka mig att min pappa kommer göra lite depåstopp här för drickapaus och vila när han cyklar. Han har redan varit här förra helgen för drickapaus men då fick han stå, hihi! 
 
 
Lite blommor på trallen och det kommer se välkomnande ut. 
 
 
Snart ska jag iväg och träffa lite kompisar och deras bebisar! Ska bli så roligt! 
Kommentarer
Ettbarn

så mysigt att få fixa inför våren.
Men det blir nog ett tag kvar tills dess. :(

Svar: Ja det är verkligen mysigt med lite vårfix! :)
Josefina Elma

2014-03-17 @ 17:14:03
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/majken/
pA

Ska bli skönt att slippa stå vid nästa depåstopp, fina stolar.

Svar: Tänkte väl det! :)
Josefina Elma

2014-03-18 @ 14:40:58
Ettbarn

Hur funkade det för er att flytta så tätt inpå?
Blev det färdigställt, eller bodde ni i ett byggkaos? :D

Svar: Det fungerade helt ok att flytta så ära inpå. Men såklart det hade varit bättre att flytta lite tidigare ;) men är glad att vi inte flyttade efter han föddes iaf! Vi hade ingenting vi kände vi behövde renovera innan bf, men vi var tvugna att köpa mycket nya möbler så min sambo har gjort en stor insats! Det blir väl aldrig riktigt klart när man bor i hus! ;) hihi! Men vi kände att vi hade kommit lite till ro iaf innan bf!
Josefina Elma

2014-03-19 @ 15:08:29
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/majken/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...