Jag firar semeldagen med...

...att baka chokladbollar. 
 
 
 
Enda gången jag gör kaffe är när jag bakar chokladbollar. 
 
Jag har aldrig smakat kaffe, och kommer med största sannolikhet aldrig göra det. 
 
Många har sagt "du kommer göra det när du pluggar, när du börjar jobba inom vården, när du får barn". Nope, jag har pluggat 4 år på universitet, jobbat ungefär 5 år inom vården och har barn, men nej inget kaffe än. Men man ska aldrig säga aldrig. Kaffepulvret luktar gott, men när jag känner doften av färdigt kaffe blir jag lite illamående. 
 
 
 
Arvid övervakar så mamma gör rätt och Linus slappar. Vi har varit ute drygt en timme både igår och idag med barnvagnen. 
 
 
 
 
Kommentarer
Sofia

Hej,
Jag hamnade här av en slump och ville bara lämna en liten rad.. Vad fint du skriver om dina pojkar! Med tårar rinnande har jag läst historien om Emil och önskar så att inga föräldrar skulle behöva mista sina barn. Har själv två pojkar(1,5 och 3,5 år), kanske därför jag reagerar extra över just er historia.
Kram!

Svar: Tack för dina fina ord! Det värmer i mitt mammahjärta att du har tagit dig tid att läsa om vår Emil! ❤ Härligt med två söner, an tänka mig det blr en del bus! :)
Josefina Elma

2014-03-05 @ 20:05:45
URL: http://rossisresa.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...