En tripp (trapp) till affären någon dag

Niklas tyckte vi skulle ha en svart och det tror jag också kommer bli en bra färg! 
 
Jag som nästan valde bort den för att jag trodde Niklas skulle säga "Åå vad tråkig färg" i och för sig trodde jag han skulle säga det om den vita också, eftersom han tycker vi har för mycket vitt hemma ;) 
 
 
 
 
Vi har öppet mellan kök och vardagsrum så det gäller att välja en färg som vi kan ha en längre tid. Våra köksmöbler och köksluckor är vita. Kaklet är blått, och vi blandar det med lite rött i inredningen. 
 
 
 
Undrar vilken färg på bågen och klädseln till?
 
Får nog bli en tripp (trapp) till Big Baby och kolla hur det ser ut i verkligheten, så svårt att välja när man bara kollar på internet tycker jag. 
 
 
Röd eller blå? 
 
 
 
Kommentarer
Annelie

Vi har en tripp trapp stol till vår dotter på sex månader och är väldigt nöjda. Köpte stolen begagnad (är träfärgad och mycket fint skick, men sparade ca 800kr på det sättet. Och så köpte vi babysettet nytt.) Tycker dock inte att ngn klädsel är nödvändig, visste inte ens att det fanns. Så mitt tips är att strunta i det och köp istället t.ex. den randiga matstolskudden på ikea. Stolen är lätt att torka av och kudden tvättas i maskin. :) Bara en tanke :)

Svar: Åå tack för tipset! Tänkte att det skulle blir lite mjukt och skönt, men som du säger finns säkert andra alternativ! :)Kikade in lite snabbt nu på IKEAs hemsida efter ditt tips, är det den som heter PYTTIG som du menar? Passar den till Tripp Trapp-stolen? :)
Josefina Elma

2014-03-02 @ 06:27:55
Ewa

Vi har den svarta tripp trapp och svart bygeldel. Vi hade aldrig nån kudde/dyna. Däremot fick ha sele en kort period. Wilhelm började själv knuffa stolen mot bordet när han ätit färdigt. Å eftersom inte bygeln då var kvar som hinder så har vi två fula märken på stolen där färgen skavts bort. I övrig är stolen himla bra

Svar: Buskillen! :) Ja den svarta blir nog snyggast här hemma också!
Josefina Elma

2014-03-02 @ 07:37:47
Annelie

Var inne på ikeas hemsida och kunde inte hitta den jag menade :( Finns kanske inte kvar. Men en tunnare avlång kudde funkar nog lika bra :)

Svar: Tack för hjälpen! :)
Josefina Elma

2014-03-02 @ 10:06:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...