Så mycket fint

Medans herrarna i huset sover passar jag på att surfa runt på internet och få mer inspiration till Arvids rum. 
 
Finns så myket fint att välja på!
 
 
Här är några av de saker jag skulle kunna tänka mig till Arvids rum från Jollyroom.se!
 
 
 
 
 
 
 

Igår hade vi ju besök av miljöfantasten Anna, och de hade sådana här flaskor till ersättningen. Glasflaskor istället för plast. De verkade superbra, så de ska jag beställa tills det är dags att börja pumpa ur lite mjölk :) 
 
 
 
 
 
De finns också på Jollyroom.se
 
 
 
 
Kommentarer
sofia

fina grejer :D

Svar: Ja, verkligen! :)
Josefina Elma

2014-01-19 @ 11:47:51
URL: http://byfia.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...