Superdupertipset!

Måste bara tipsa om en hemsida jag har har hittat till! Bättre sent än aldrig!
 
Pinterest.com 
 
När jag surfade runt på google för inspiration till Arvids dopinbjudningar så hamnade jag där, fast jag kom aldrig in på sidan eftersom jag inte var medlem, orkade inte bli det heller. Men sen efter en kommentar från Cissi så var jag ju tvungen att prova. Det finns så mycket inspiration bland alla olika kategorier! Ni måste prova! Nu kände jag att det låter som ett sponsrat inlägg fast det är det inte, jag vill bara tipsa om en superbra hemsida, som jag önskar jag hittat tidigare! Tänk er googles bildöversikt fast mycket bättre!!! 
 
_________________________________________________________________
 
 
Den här underbara hemsidan är ett exempel på saker jag hittade där!
 
Celebrationsathomeblog.com 
 
Här får jag mycket inspiration inför Arvids dop! Så mycket fina bilder, men glöm inte att trycka in er på den bild/artikel ni gillar för då kommer ännu mer bilder och inspiration upp! 
 
 
Här kommer några bilder från hennes hemsida
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...