Riktig kärlek

Niklas skrev en lapp till mig imorse innan han gick och lade sig. 
 
 
 Så gulligt! 
 
 
Jag vaknade tre imorse (sov ungefär sex timmar minus lite amning i mitten) så jag kände mig såklart utvilad. Niklas kom hem vid kvart över åtta på morgonen så han ligger och sover gott just nu. Linus sover i soffan och Arvid sover på mig här i soffan. 
 
 
Vi har varit ute en timmes promenad med Arvids mormor och morfar samt Nike, min brors och Sandras hund. 
 
 
Lite bleka? :p Tur att det var sol idag då! Hihi! 
 
 
 
 
Arvid sov gott hela promenaden
 
 
 
 
 
Kommentarer
Mli - Mamma till Elton ♥

Åh tack, jaa visst är det fint :) Det är sambon som byggt elementskyddet. Men en ganska enkel konstruktion.. så det fixar ju ni också utan problem ;)

Kram och trevlig helg!

Svar: Åå misstänkte att ni gjort det själva! Typiskt för mig! ;) så snyggt! Hihihi, får se hur vi löser det!
Trevlig helg!
Josefina Elma

2014-02-22 @ 15:22:36
URL: http://idamli.blogg.se
Majken

Tack för din kommentar.

Sv: Tack! :)

Åh, vart flyttade ni?
Vi ska sälja först. :D

Svar: :) Vi har flyttat till Vallentuna! Bor i parhus! Tips! Grannen ska flytta snart! Hihi
Josefina Elma

2014-02-22 @ 16:09:37
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/majken/
Majken

Åh, vi tittar faktiskt efter lite hus där.
Vi ska på en visning på Söndag nästa vecka.

Har deras kommit ut på hemnet ännu? I så fall kanske jag har sett den redan. haha :D

Svar: Vi bor i parhus i Bällsta. De har nog inte lagt ut det än, men de letar och har sagt att de kan visa huset när som! Hihi!
Josefina Elma

2014-02-22 @ 17:47:25
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/majken/
Majken

Aha där ser man... Men då kanske det kommer ut på blocket snart så kanske jag ser det. :D :D
Vi ska som sagt på visning på ett i, jo tror det är bällsta, nära stationen, radhus.

Svar: Spännande! :)
Josefina Elma

2014-02-22 @ 20:09:02
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/majken/
anna

Vad är det för barnvagn o babyskydd du använder? Spänner du fast han i bältet?:)

Svar: Vi har en Kronan duo s. Supernöjd! :)Babyskyddet är Maxi Cosi Pebble också väldigt bra! :)
Josefina Elma

2014-02-23 @ 21:08:03
Anonym

Oj.. Du vet att det inte är bra för bebis rygg att sitta i babyskyddet en längre tid? Vill inte låta som nån moralkärring ;) jag hade ingen aning eller ens tanke på det innan de sa det

Svar: Ja absolut vet jag det, jag jobbar som sjukgymnast så jag har lite koll! ;) Men man kan använda det utan problem, det är längre stunder det inte är bra. Han vägrar liggdelen och många barn säger till/gråter när det blir obekvämt. Vi har också tagit upp de med vår ssk på bvc. Men tack för omtanken, det är ju faktiskt inte alla som vet det. Ha det gott!
Josefina Elma

2014-03-06 @ 18:53:02
Anonym

Han inte skriva klart.. BVC ssk som berättade det för oss. Kram

2014-03-06 @ 18:54:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...