Mormor och morfar

Igår var vi hos dem och idag var dem hos oss.
 
Niklas jobbar kväll nu så de var här för att hjälpa med Linus kvällspromenad. Vi åt hamburgare från Max och så passade jag på att duscha. Första gången jag lämnar honom till någon annan än Niklas, iof var jag några meter bort men jag tror det räknas som att de var barnvakter ;) Arvid satt nöjt i babysittern hela tiden med sin mormor sjungandes och lekandes framför. 
 
 
Bild på dem från igår, Linus ligger också där, men han är så mörk så han syns inte
 
 
 
 
Många tycker Arvid liknar sin morfar
 
 
Tack för hjälpen! 
Kommentarer
Emma

Men titta på stiliga killen då! Och bodyn! ;)

Svar: Hihi!! Tackar!!! :D Ja, undrar vem han kan ha fått den ifrån!? ;)
Josefina Elma

2014-02-05 @ 22:19:14
PA

Tack själv, gillar Arvids fluga.

Svar: :) Ja, visst är han fin!
Josefina Elma

2014-02-06 @ 07:53:12
Malin - nybliven tvillingmorsa till Alfred&Agnes

Svar /Hihi dom är mysiga!

Menar du samma sida som i magen?😘
Kram fina du!

Svar: Ja det också, men tänkte om ena vill ligga på hö sida om den andre el tvärtom! hihi. inte lätt att förklara mig kram
Josefina Elma

2014-02-06 @ 09:02:46
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
I mitt huvud

Gosigt med soffhäng med mormor och morfar!!

Svar: Ja verkligen!
Josefina Elma

2014-02-06 @ 14:29:14
URL: http://www.imitthuvud.hemsida24.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...