Gårdagen

Igår var vi ute och for. Bland annat till barnkullen som jag skrev om här
 
Innan vi var där åkte vi en sväng förbi Täby Centrum för att boosta Arvids immunfösrvar ;), nej, skämt åsido så tycker jag det här med RS-virus är läskigt, därför åkte vi dit en vardagsförmiddag för att slippa värsta folkmassorna, speciellt nu när han fortfarande är så liten och det är RS-säsong. (Jag vet att det är en liten risk men jag följer ändå gärna rekommendationerna). 
 
Men i alla fall, jag ville åt Clas Ohlson för att köpa lamineringsmaskin och häftpistol till mina små projekt här hemma. Blev även lite annat inhandlat. Bland annat ett litet sopset till grisiga barnvagnshjul innan dem rullar in på hallgolvet! 
 
 
 
Nya pärmar till det nya året. Två till canvastavlor så nu har vi sex stycken och är redo att spänna fast tyg med häftpistolen. Saknas bara tyg nu! :D Hihihi! 
 
 
 
Sedan åkte vi till den blivande dopfikalokalen för att titta så att jag kan börja planera hur jag vill duka och dekorera där inne. 
 
 
Tänk er en fin vårdag i maj!
 
Fina omgivningar kring vattnet. Jag tror det kommer bli hur bra som helst! 
 
 
 
Mästerfotografen mamma fick till en fin dock suddig bild på lilla familjen 
 
 
 
Själva dopet kommer inte vara här utan kommer äga rum i Danderyds Kyrka eftersom storebror Emil är på barnkullen där ♥ 
 
 
 
Kommentarer
Malin - loppi.se tvillingmorsan

Så roligt att planera till dop på så fin plats. Kram

Svar: Ja verkligen! :)
Josefina Elma

2014-02-15 @ 11:04:37
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
PA

Jätte fin bild

Svar: Tack! :)
Josefina Elma

2014-02-17 @ 08:56:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...