Dopkorten är klara!

Vi valde att designa våra dopkort själva i photoshop och skickade det sen till ett tryckeri. Så inga färdiga mallar utan allt helt själva. Dagen efter kunde mamma åka och hämta dem, rykande färska från maskinerna! Superbra!
 
Tänkte visa dem här sen, men vi skickar ut dem så gästerna får se dem först!
 
Jag är väldigt nöjd. Även fast jag tycker om att sitta och pyssla så kände jag att det skulle ta för mycket tid att klippa och klistra femtio inbjudningskort. Får se om jag gör något kul med kuverten.
 
Men jag har suttit i flera dagar och funderat på design, så det är ju pyssel i sig. 
 
 
Hej! Jag heter Arvid och jag är en glad bebis! 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Morfar

Arvid ser verkligen glad och pigg ut.

Svar: Ja, vår lilla gladfis! :)
Josefina Elma

2014-02-19 @ 12:12:05
Linn

SöööööööööötArvid! Som har så fint namn tycker jag å ♥

Svar: Tack snälla Linn! :) <3
Josefina Elma

2014-02-19 @ 12:23:28
URL: http://litethoppomliv.blogg.se
Malin, tvillingmorsan

Sååå söt lill killen! <3

Svar: Hihi tack! :)
Josefina Elma

2014-02-20 @ 11:40:41
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Me & My 5 Baby Dolls & gravid

Vilken sötnos!
Är det lätt med photoshop?

Svar: Tack! :) Alltså det är både lätt och svårt. Jag är fortfarande nybörjare, men min sambo kan i princip allt, så han har fått lära mig. Finns så mycket man kan göra och när man väl kan lite så känns det enkelt :)
Josefina Elma

2014-02-20 @ 20:31:13
URL: http://mybabydolls.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...