Till bröllopet

Jag har köpt några gravljus som jag tänkte ställa runt barnkullen på vårt bröllop, så det är fint upplyst där ❤
 
 
 
Imorse provade jag de klänningar som jag har som kandidater till bröllopet. Den jag gillar allra mest kommer antagligen vara för kort när det är dags, magen växer ju för varje dag som går ❤
 
 
Nu nattar Niklas Arvid för förmiddagsvila, sen ska han ut och springa och sen ska han simma innan jobbet, Niklas alltså ;) 
 
Jag har druckit the och sitter nu insvept i en filt i soffan, mysigt. En lugn morgon, det behövdes. Igår var en energikrävande dag, Arvid var väl inte helt nöjd hela dagen, eller jo om han fick göra det som jag inte tyckte var helt ok. 
Kommentarer
Lilla Malin

Vad roligt med bröllopsförberedelser :)

Svar: Ja verkligen! :)
Josefina Elma



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...