Mathjälpen

Idag på facebook delade en kompis Mathjälpens status och då såg jag att de önskade hjälp med julklappar till barn i familjer som kämpar lite extra. Jag läste igenom listan och såg att det i en kommun i närheten var en flicka som önskade sig scrapbookingsaker, perfekt tänkte jag, eftersom jag har lite (läs: mycket) pysselsaker och vissa saker känner jag i nuläget att jag inte kommer använda. Så idag har jag suttit och valt ut det jag tror passar. Så nu slår jag in lite paket. Hoppas hon gillar det och att hon kan vara kreativ och pyssla ordentligt. 
 
 
En av favoritfärgerna var svart så det fick bli temat på paketen
 
 
 
De här ska få lite snöre runt
 
 
 
 
Kommentarer
Sandra R

Åh vad fint Malin! Hon kommer bli jätteglad!!

Svar: tack! :)
Josefina Elma

2014-12-16 @ 07:17:23
Idun

Åh va fint av dig ♡

Svar: Tack! :)
Josefina Elma

2014-12-16 @ 07:20:18
Karolina

Vad gulligt av dig!! Ska se om jag också kan bidra med något.

Svar: :)
Josefina Elma

2014-12-16 @ 18:45:08
Sara- mamma till Signe och Ester

Åh vad snällt av dig! Hon blir säkert överlycklig! Kram o god jul

Svar: :)
Josefina Elma

2014-12-17 @ 22:53:30
URL: http://frutyrberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...