Inte ok

I söndags köpte Niklas Twix för att ha med till jobbet och äta efter träningarna. MEN tror ni han kommer ihåg att ta med dem? De ligger här och suktar mig...
 
 
 
Idag har jag och Arvid varit hemma, tagit det så lungt det går med en vilde ;) Han rensar gärna mina pyssellådor, nu har jag provisoriskt tejpat igen dem, dock lite jobbigt när jag behöver något lite snabbt. Han håller på att få tand nummer sex så han har vaknat de senaste kvällarna vid ungefär elva, inatt fick han somna om i vår säng. Så här har det varit när de andra tänderna kommit, att han vaknar en stund på natten. Som tur är somnar han om ganska snabbt. 
 
 
Kommentarer
Jennie

Oschysst, det är faktiskt förbjudet att frestas med godis. Tyvärr blev jag sugen på twix av ditt inlägg :)

Svar: Ja eller hur! ;)
Josefina Elma

2014-12-02 @ 16:47:33
Sofia

omg vad gott!

Svar: Jaaa! Minst sagt!
Josefina Elma

2014-12-02 @ 18:38:28
URL: http://byfia.com
Moa

Haha, nu är jag också sugen på twix! (Som tur kanske är har jag dock ingen hemma.)

Svar: Hihihi! Vilken tur!
Josefina Elma

2014-12-02 @ 19:04:11
Lilla Malin

Haha, det var lite elakt av honom ;)

Svar: Ja verkligen! :) inte schysst alls!
Josefina Elma



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...