Min vy just nu

Just nu ligger jag i soffan och vilar, har druckit the och tittar på "Vänner". Niklas gick upp till datorn och Arvid sover.
 
Jag gick upp strax innan sju imorse för att börja städa och tvätta, sedan gick Niklas upp vid åtta och hjälpte till. Teamwork, så vid tio var vi färdiga. Jag har fixat lite i vardagsrummet, blev faktiskt nöjd. Sen när Arvid vaknar ska vi fortsätta montera hallmöblerna, ska bli spännande att se hur det kommer bli. 
 
 
Det här fina ser jag nu när jag ligger i soffan
 
 
 
Vi valde ut en gammal världskarta, Niklas tog bort det runt om som jag inte ville ha kvar, delade den på mitten, gjorde den svartvit och vips så hade vi något snyggt att ha i våra tavlor ovanför soffan
 
 
 
Eftersom Arvid gärna pillar på allt bakom soffan så ställde jag dit de två silvriga ljusstakarna eftersom de är väldigt tåliga. 
 
 
Det blev en liten myshörna med två sittpuffar vid fönstret. Så nu kom äntligen kudden från Svenskt Tenn till sin rätt. Tavlan blev superbra ovanför sittpuffarna. 
 
 
 
 
Kommentarer
Cissi

Jättefint ;)

Svar: Tack så mycket! :)
Josefina Elma

2014-08-27 @ 15:34:51
URL: http://nastanperfekt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...