Lättare överföring

Förra veckan var jag på Apple store i Täby Centrum och köpte en liten sladd som ska underlätta för mig. Så jag kan föra över bilderna från systemkameran direkt till Ipaden. 
 
 
Den här bilden är med mobilkameran 
 
 
 
Känns roligt och jag hoppas jag nu kommer använda kameran oftare.
 
 
Snart dags för Idol, först lite gröt till Arvid. Sen ska lilla killen bada också! 
 
 
 
Till middag blev det fläskkotletter, ratatouille och majspasta! Gott och mycket mat! Det känns som jag är omättlig ;) 
 
 
 
 
Den här söta bilden hittade jag i kameran
 
 
 
Vi försökte fånga ett häftigt spindelnät på bild för ett tag sedan, men det var svårt. 
 
 
 
Trevlig kväll! 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...