Kom-ihåg-lappen

På lördag kommer min pappa och ska hjälpa oss måla om taket utanför badrummet på nedervåningen, äntligen ska det bli gjort! Förhoppningsvis hinner de sätta upp nya hallmöblerna och en tavla i vardagsrummet. 
 
 
Så nu gäller det att komma ihåg att inte duscha här nere idag, så taket inte är fuktigt när det ska målas. 
 
 
Skrev en liten lapp igår så Niklas inte skulle hoppa in i duschen av ren vana nu på morgonen när han kom hem från jobbet. 
 
 
 
Idag hade jag tänkt åka till Mio och köpa ena upphängningsanordningen till hallen, samt gå en liten sväng i Täby Centrum när jag ändå är iväg. Men Linus hade andra planer, han kräktes i sängen morse när Niklas gick och lade sig, så nu tvättar jag mina sängkläder, tur att det bara var täcket och påslakanet. Så nu blir min tripp lite senare än vad som var planerat. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...