Värt att prova?!

 
 
(Hittade den på facebook)
 
Kommentarer
Annica

Den var ju skitbra! Måste provas!! hehe
Fast vi har nix på hemtelefonen, måste skaffa det på mobilen också!

Svar: Eller hur?! Hahaha!!!
Josefina Elma

2013-09-06 @ 14:54:39
URL: http://busarna.blogspot.se
Johanna

Hahahah, lär ju vara värt att prova! :D

Svar: Ja, verkligen! :D
Josefina Elma

2013-09-06 @ 15:13:26
URL: http://nannna.se
Ida

Oj oj oj. Mycket att ta in på din blogg. Läste delarna om din älskade Emil om graviditeten och förlossningen. Jag satt med tårar i ögonen hela tiden medans jag läste. Jag beklagar nått så mkt! Jag och mina snart 13 år försöker ta in texten. Men den är svår att smälta! Du måste var min nya idol! Jag som tycker livet går i kras när ett älskat djur försvinner. Men ett barn. Och när man försökt och försökt. Jag hoppas jag inte river upp gamla dåliga minnen utan att du påminns om en underbar son! Jag är säker på att Emil kommer få en underbar lillebror! Ha det bra och lycka till!
Kramisar från din nya idol! <3

Svar: Vad gulligt att du har tagit dig tid att läsa om vår lilla Emil! <3 Det värmer i mitt mammahjärta! <3 Tack för dina fina ord!
Ja, visst är det hemskt när även djur försvinner från en. Men det är obegripligt hur hemskt det är att förlora sitt barn <3
Ja, vi hoppas också att Emil får en underbar Lillebror! :) <3
Kram! <3
Josefina Elma

2013-09-06 @ 17:04:10
URL: http://www.idakarrlsson.forme.se
ch

Haha detta måste jag testa!! :p

Satt och läste igenom varenda inlägg i din blogg en natt när jag jobbade och inte hade något att göra. Du skriver så fint och öppet, och jag tittar in då och då för att se hurbdet står till med er och lillebror!

Svar: Åå vad rörd jag blir! Tusen tack för att du har läst om vår älskling Emil! <3 Det värmer i mitt mammahjärta!
Kul att kikar in! :)
Kram
Josefina Elma

2013-09-06 @ 18:32:06
URL: http://chbw.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...