En lugn fredag!

Idag har jag, Emma och Livia åkt till Lundmyrs utförsäljning i Sollentuna! 
 
Mycket fint! Mest till flickor. Det fanns bodys som jag velat köpa men bara i storlek 40 och med tanke på hur stor Lillebror är redan nu så är det ingen ide att köpa det ;) 
 
 
Niklas gick upp tidigt imorse för att åka iväg med bilen till stan för städning in- och utvändigt. När han efter ca tre timmar var påväg tillbaka ringde de och sa att de haft strömavbrott och tänkte börja städa då. Men suck, det gick ju inte eftersom han börjar jobba klockan 13.00. Det var den förmiddagen. 
 
 
Nu ska jag slappa i soffan, kanske handla lite mat, om jag orkar. 
 
 
Tänk att det igår endast var +1,3 grader på morgonen vid halv åtta. Hösten är nog här! 
 
 
Längtar till vi får inreda Lillebrors rum och när han kommer hem till hans alldeles egna rum! 
 
 
 
Önskar alla en Trevlig Fredag! 
 
Kommentarer
Sara

Reor är bra! Hittade några bodys till min lilla tös på Barnvagncentralen i Borås - 70 % rabatt! Underbart! Ibland har man verkligen tur! Massa myskramar till dig - nu är hösten snart här!

Svar: Jaa! Älskar rea! :D70% är ju superbra!
Josefina Elma

2013-09-27 @ 15:53:52
Camilla ♥ 130510

Utförsäljnigar är bra :D

Svar: Ja verkligen! :) Alltid kul att fynda!
Josefina Elma

2013-09-27 @ 16:15:45
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...