En heldag med Sandra

Som jag skrev i tidigare inlägg så har jag varit med Sandra hela dagen och bland annat pysslat bröllopskort. 
 
 
 
 
 
Niklas kom dit efter jobbet med pizza och så blev det lite soffhäng framför Fångarna på Fortet. "Tur" att min bror jobbade för han tycker inte om sådana program på tv ;) 
 
 
Linus hittade såklart ett av Nikes tuggben ;) 
 
 
 
Nike är snäll och bara tittar på
 
 
 
Hoppas ni andra också har haft en skön fredagskväll!
 
 

Nä, nu får det vara slutskrivet, har en pojkvän som väntar på datorn, så jag får lägga mig i soffan istället med Ipaden. 

Kommentarer
Cissi

Kul att du gillade förlossningsberättelserna! Man hinner ju inte bli/se så sliten ut när det går fort! ;)


Svar: Hihi sant! :) Men ändå!
Josefina Elma

2013-09-14 @ 09:20:11
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Johanna

Söt vovve! Jag såg också fångarna på fortet haha :D

Svar: Ja, han är så söt! :) Lagom avancerat en fredagskväll!
Josefina Elma

2013-09-14 @ 11:16:18
URL: http://nannna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...