Fredag

Innan barnmorskebesök tänkte jag köpa en ny mikrovågsugn. Jag gick in i affären och sa som det var "Jag skulle vilja köpa en mikro, men vara om ni hjälper mig att bära ut den till bilen" . Inga problem, såklart! :) Men den hörnvarianten vi tänkte köpa var så liten och låg innuti så jag köpte ingen. Blev istället en ny dammsugare! Längre sladd så vi slipper byta uttag så oftainu i vårt nya stora hus ;) 
 
 
En snygg vit dammsugare
 
 
 
Efter barnmorskebesöket åkte jag till Djursholms Torg och åt lunch med mamma.
 
Sedan åkte jag och Niklas för att handla mat. Blev då också en mikrovågsugn.  
 
 
 
Eftersom den första lilla snön föll idag i huvudstaden så kände jag att det var läge att köpa försra jultidningarna.
 
 
 
Får bli lite bilder på det nyinköpta när det kommit på plats. 
 
Hoppas ni får en trevlig Fredag! 
Kommentarer
Sara - mamma till Signe och Ester

Härligt med lite tjuvstart på julen :) Här har vi ett riktig höstväder idag :(

Svar: Jaa! Mysigt! Snön var kortvarig och smält innan jag vaknade ;) men kommer väl mer sen. Tråkigt höstväder är trist, men en fin höstdag med sol är mysigt! :)Kram
Josefina Elma

2013-10-20 @ 12:17:07
URL: http://frutyrberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...