Födelsedagslunch

Idag firade vi Niklas och hans pappa med en härlig lunch på J i Nacka Strand. Våra gamla hemtrakter. Alltid lika trevligt att komma tillbaka, och det blir ju ganska ofta då både svärmor och svärfar bor i närheten. 
 
Men jag och Niklas började med lite shopping i Sickla! Ni som bor i Stockholm och inte har varit där tycker jag ska snabbare än kvickt åka dit imorgon och shoppa! Så mysigt! Älskar att gå i butikerna där! :D
 
Klara, Färdiga, Shopping
 
Resultatet
Bland annat present till Niklas brors familj i Österrike, skor till Niklas, present till Niklas pappa, stor lila kudde till Linus i soffan. 
 
Min, bara min... ;) 
 
Så otroligt populärt att fiska längs kajen
 
 
Djurgården
 
Avnjöt den goda hamburgaren inomhus eftersom det sen...
 
...började regna
 
 
Alla stora båtar som går förbi
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...