Bilder från Midsommar

Började midsommarafton med en tidig bilfärd till Wira med mamma, pappa och farmor, där vi tillbringade förmiddagen. 
 
Sedan bar det av tillbaka hem, vi åkte då åt rätt håll eftersom köerna upp till Norrtälje var oändligt långa. 
 
Till lunchen kom även mormor hem till mamma och pappa. Mormor och farmor åkte hem efter fikat. 
 
Sedan vågade sig Niklas och bror hem till mamma och pappa för middag ;) 
 
Första traktorn kommer för att plocka upp midsommarfirarna
 
Mamma ♥ Pappa
 
 
 
Farmor
 
Farmor och mamma 
 
Här i Wira växte min farmor upp
Det är nu en butik där konstsmide från Wira säljs
 
Tingshuset och kaffestugan
 
I väntan på blomster till midsommarstången
 
Farmors ena bror som gjort detta söta lilla hus
 
Smedjan
 
Här har vi fiskat kräftor många gånger
Vilka fina barndomsminnen jag har härifrån
 
 
 
 
Vi hade iaf fint väder 
 
 
Här börjar blommorna till midsommarstången samlas
 
Emil fick lite fina midsommarblommor 
 
 
Godaste sillröran
 
Min mamma kan laga mat, men dekorera tårtor kanske inte är hennes starka sida ;) 
 
Jordgubbar au naturelle till mig som inte äter sötsaker
 
 
 
 
Potatissallad till middag
 
Med grönsaker i ugnen
En liten skymt av oxfilén syns på bilden ;) 
 
 
Kommentarer
PA

Tack för en fin dag Malin.

Svar: Tack själv! <3
Josefina Elma

2013-06-24 @ 09:59:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...