Sanningen bakom...

...födelsedagsfrukosten! 
 
 
Så här såg måndagsmorgonen ut:
 
Niklas går upp 20 minuter innan vi bestämt att vi ska äta! 
 
Det måste tilläggas att Niklas är en obotlig tidsoptimist :) 
 
Eftersom jag och Niklas har jobbtider att passa så känner jag efter 30 minuter att jag borde gå upp och hjälpa till. 
 
Jag gör våra smörgåsar och våra matsäcksmackor. 
 
Så 40 minuter senare med hjälp från mig så kunde vi äntligen äta frukost! 
 
Bättre sent än aldrig! 
 
Kan tilläggas att jag inte kom till jobbet när jag hade tänkt.
 
Men ni ser ju resultatet! Supergott! 
 
Kommentarer
Camilla

Ska man få något ska man göra det själv! ;-)

Svar: Precis! ;) Kan själv!
Josefina Elma

2013-07-24 @ 20:20:14
URL: http://omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...