Romantiska gester

Även fast jag endast åker tunnelbana till jobbet så kallar jag ändå det för busskort! Så när jag bad Niklas skriva en påminnelse till mig, så blev det såklart busspengar! Accesskorten i Stockholm är ju endast ett plastkort, syns inte vilket datum det går ut, så jag visste inte om jag hade dagar kvar eller inte. 
 
Eftersom jag har haft av mitt ena bankkort, och det andra fungerar inte magnetremsan på, så har jag lånat Niklas ena kort i någon månad. Trots att jag fick hem nya kort ganska snabbt. I lördag var jag tvungen att börja använda mina egna kort eftersom jag hade av Niklas kort också. Ska jag se det som ett tecken att jag shoppar för mycket? ;) 
 
I alla fall när jag krypit ner i sängen i söndags kom jag på att jag inte hade nått bankkort i telefonfodralet jag brukar ta med till jobbet, därav att jag bad Niklas skriva en liten påminnelse till mig. 
 
Tårögd! 
 
Sådana här små saker betyder så mycket! Jag kan inte påstå att min fina pojkvän är speciellt romantisk, därför betyder det lite extra! <3 
 
Är ni eller er partner bra på romantiska små gester i vardagen?
Eller slår ni bara på stort? 
 
 
Kommentarer
Angelica Jönsson Malmberg

Vi är tyvärr lika dåliga båda två.
Men ibland slår mannen på stort och då är det typ en bukett blommor för ca 500kr.
Men hade gillat om han kunde skrivit några lappar ibland. :)

Svar: Låter trevligt med blommor! :)
Josefina Elma

2013-07-10 @ 15:12:43
URL: http://malmbergangelica.se/
Johanna

Vi är inte så bra på det heller. Men det händer : )

Svar: Plötsligt händer det! :) Då får man njuta lite extra!
Josefina Elma

2013-07-11 @ 10:08:26
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...