Presenter

Jag fick även födelsedagspresenter igår!
 
Presentkort från Svenskt Tenn i olika valörer
 
Deras "presentkort" är tennmynt
 
 
En sommarmorgonrock
Välbehövligt då jag sitter i min fleecemorgonrock nu på kvällarna, lite varmt kan jag be att få informera
 
Fritt val
Klocka eller tavla målad av en konstnär på min mammas jobb
Det roliga är att han heter Monet
 
Eftersom jag älskar tidningar så fick jag tre olika, för inspiration inför flytten
 
 
 
Tack så mycket för de fina presenterna!
 
 
Kommentarer
erikasblogg.se

Åå en sommarmorgonrock skulle jag med behöva nu när det är så varmt! Vart kommer din ifrån? Är den skön? Kram!

Svar: Den kommer från Marholmen, där vi var igår, det är en konferens, spa, aktivitetsanläggning. Marholmen ligger lite söder om Norrtälje. Hoppas den är mysig, jag är en sån som vill tvätta kläder innan jag använder dem :) Så en rapport får komma i slutet av veckan! :) Kram
Josefina Elma

2013-07-21 @ 18:49:02
URL: http://erikasblogg.se/
Karin

Grattis i förskott! Fina presenter! =)

Svar: Tack så mycket! :)
Josefina Elma

Annica

Grattis!
Vilken fin morgonrock, hade jag verkligen också behövt!!
Kram

Svar: Tack så mycket! Ja, det kan behövas så här års! :)
Kram!
Josefina Elma

2013-07-22 @ 08:25:58
URL: http://busarna.blogspot.se
Anna

Kul idé med presentkortet :)

Svar: Ja, gillar verkligen deras smarta "presentkort"! :)
Josefina Elma

2013-07-22 @ 10:19:26
URL: http://annasthlm.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...