Pensionärspoäng

Här går jag och tror att vi samlar vuxenpoäng när vi köpt hus. Men vi tar det ett steg till, vi samlar nu även pensionärspoäng. 
 
Halkmattan har fått flytta in i vårt badkar
 
Så nu när jag går in i badrummet tror jag varje gång att det ligger nått annat äckligt i badkaret, nått djur som tagit sig in. Men sen kommer jag ihåg att det är våra nya pensionärspoäng som ligger där. 
 
Vi ser det som en billig livförsäkring, speciellt nu efter att både jag och Niklas har ramlat i badkaret. 
 
 
Kommentarer
Maria

Bra ni ordnade med halk mattan. Inga fler olyckor nu.

Svar: Ja, bättre sent än aldrig! :)
Josefina Elma

2013-07-06 @ 14:33:44
URL: http://psiloveshoes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...