Det "viktiga" beslutet

På söndag är det 8 veckor sedan jag åt sötsaker senast (med undantag från ett planerat glassintag på midsommarafton). 
 
Jag måste säga att jag känner mig stolt! Det har gått lättare än förväntat! 
 
Jag trodde inte jag fortfarande skulle hålla mitt sötstopp till min födelsedag, så nu har jag tagit ett viktigt beslut, att jag på lördag och måndag får äta något sött. Men det viktigaste beslutet är att jag ska fortsätta med mitt sötsaksstopp. 
 
På lördag ska vi fira min födelsedag med familjen, så då ska jag unna mig en glass eller något annat gott. 
 
På måndag är det min födelsedag så då kanske det också blir något gott! :)  
 
I vanliga fall är jag en godisråtta! Så gott! Och chips ska vi inte ens prata om! ;) 
 
Hur ofta äter ni andra sötsaker? 
Ni kanske har bättre karaktär och kan nöja er med en bit och inte så ofta? 
Kanske bara lördagsgodis? 
 
 Kanske blir det några sådana här godsaker? 
 

 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Anna Sandström

De där är så grymt goda!! Mums.

Bra jobbat tjejen. Massa kramar i sommarvärmen! Och grattis i förskott!

Svar: Tack så mycket! :) Ja, de är underbara!
Kramar till dig med! :)
Josefina Elma

2013-07-18 @ 18:41:28
Cajsa

Ja superbra jobbat. Jag är tokig i kakor glass godis chips ja allt haha. Men jag har relativt bra karaktär. Äter inte bara lördagar men jag kan ha gott hemma utan att äta, om jag kämpar hihi

Svar: Tack så mycket! :) Det är bra av dig tycker jag! Att du kan ha hemma utan att äta upp allt! Det tycker jag är supersvårt! Min sambo kan ha godis hur länge som hellst och bara ta en bit, och så spara resten! Fattar inte hur ni gör?!
Trevlig Helg!
Josefina Elma

2013-07-19 @ 06:39:30
URL: http://Cajsen.blogg.se
Sara - mamma till Signe och Ester

Du är verkligen duktig. Att du kan motivera dig när du inte ser resultat (för jag hoppas du går upp i vikt ;)). Bra där!

Svar: Hihi! Precis, ner i vikt går jag inte! ;) Tack så mycket! :)
Josefina Elma

2013-07-20 @ 00:34:16
URL: http://frutyrberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...