Bröllopsinbjudningar och walking dead

Ja, som ni förstår så har det bjudits på lite varierat en lördag som denna. 
 
Hjälpt en kompis med inbjudningskorten till deras bröllop, superkul. Tror det kommer bli väldigt snyggt. Vi kom en bra bit med förberedelserna. 
 
Jag och Niklas köpte hem mat från Max! Mums! Avslutade med vattenmelon, såklart! :) Vi tittade på första avsnittet av Walking dead. Hum, ja, jag vet inte om det är något för mig! Vad tycker ni andra om den serien? 
 
Mamma och pappa har varit här och plockat fläder, så vi väntar en god leverans av saft vilken dag som hellst nu! :)
 
Jag ligger nu i soffan med öppen balkongdörr och känner doften av fläder. Hör även en ambulanshellikopter landa vid sjukhuset. Vi bor väldigt nära landningsbanan vid Danderyds Sjukhus. Hoppas det går bra för personen som kom med ambulansen. Inser då hur tacksam jag ska vara för att jag ligger här och känner den härliga doften av fläder. Att livet inte ska tas för givet lärde jag mig när vår förstfödda son inte fick leva. Emil, mamma saknar Dig! 
 
 
Kolla vilka söta! 
Kanske till Lillebrors rum?! 
 
(Bilder från barnparadiset.se) 
 
Kommentarer
Karin

Kollade på walking dead förut och den var rätt spännande ändå, tycker jag :) vi har fastnat framför Game of thrones det senaste året och Dexter är en favorit :)

Håller med om att man har ett helt annat perspektiv på livet nu, efter att man har fått barn. Jag lider med dig verkligen, att förlora ett barn känns som den värsta sorgen..samtidigt så gläds jag med dig/er för den lilla kotten som är på väg ändå :)

Svar: När Niklas jobbar natt och kväll så vet jag inte om jag kommer behöva leta igenom hela lägenheten innan jag kan gå och lägga mig :D så det inte göms någon lite zombies under sängen ;) Nu fungerar det bra när han är ledig oc hemma på kvällarna! :)
Ja, visst får man ett annat perspektiv på saker! Ja, det är svårt att leva med sorgen, samtidigt som vi nu vill glädjas är Lillebror! Och med det kommer mycket oro, att det ska hända Lillebror något! <3 Nu har det gått en liten tid sen Emil kom och vände så det är något lättare att tänka på honom på ett fint sätt än bara sorg och elände. Men det varierar från dag till dag också.
Tack fina du för dina fina ord!
Kram
Josefina Elma

Camilla

Jag gillar Walking Dead! Vänta med spänning på senaste säsongen. Konstigt nog vänjer man sig med splattret.

Svar: Ja, jag förstår att du gillar det, med tanke på spindeln du gosade med igår... BurrrrrDe är ju smarta och avslutar sista avsnittet med något spännande, så nu kanske jag borde se vem som pratar med honom i stridsvagnen. Men när zombierna åt upp hästen, då grät ja och blev sur på Niklas att han kunde visa sånt för mig (han har sett halva första säsongen tidigare).
Josefina Elma

2013-07-07 @ 06:56:11
URL: http://omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...