Sjukstuga

Här hemma är det sjukstuga, för mig i alla fall. 
 
Då blir det citron- och ingefärste. Supergott! 
 
Har varit hemma från jobbet idag, vill inte smitta mina patienter. Planen var att vila hela dagen, men så ville jag hjälpa till med nått här hemma så jag åkte iväg och handlade lite mat. Såklart kunde jag inte låta bli att smita in på en och annan affär. Får bli ett inlägg lite senare om mina inköp! :) 
 
Gjorde en "fuskvariant" av teet, istället för att riva ingefäran så gjorde jag skivor, fungerade det också. Trodde inte det skulle bli så mycket smak av ingefäran, men det blev det. Värt att prova detta te, även fast man inte är förskyld! 
 
Har ni några andra bra husmorsknep?
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...