Helgens fynd

Mitt i all sorg så går även mitt "vanliga" liv vidare, även fast det är svårt att förstå ibland, att tiden fortsätter, känns som tiden har stannat, som att det alltid kommer vara december 2012, då Emil fortfarande levde i min mage. Men Emil finns med mig hela tiden i mitt hjärta, i mina tankar, ja överallt. 
 
 
Med det sagt så vill jag även blogga om andra saker som händer i mitt liv. 

 
Så i i helgen som varit fyndade jag två fina klänningar på rean på Nordiska hem. Kan ni tänka er att dessa två bara kostade 210 kronor!! Alltså två klänningar för 210 kronor!!
(Ursäkta dåliga bildkvaliteten)
 
 
 
Den här klänningen har ett supersnyggt spänne baktill, tyvärr ingen bra bild på det. 
 
 
 
 
Svart kläning med blommönster längs sidorna.
 
 

 
 
Detaljbild.
 
Kommentarer
Camilla

Jättesnygga!

Svar: Eller hur!!! :)
Josefina Elma

2013-02-20 @ 06:45:20
URL: http://www.omlivetefter.blogspot.se
Mamma Annika

Du är allt en riktig fyndshoppare du!!! Ja, på Nordiska hem kan man ibland göra verkliga fynd mitt bland alla dyra märkeskläder. KramKram

2013-02-20 @ 08:38:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...