Och där...

...gick vattenblandaren i köket sönder, suck. 
 
Blir till att köpa ny och ringa rörmokare imorgon. Tråkigt att behöva lägga pengar på det. 
 
 
Idag har Niklas varit iväg och handlat och tränat. Jag och Arvid har varit hemma och hoppats på att träden utanför fönstret ska stå kvar, oj vad det blåser idag. Första december och första advent, utan snö. 
 
Jag hade tänkt julpynta idag, men N har varit borta längre än väntat så han får hämta in julsakerna från förrådet någon annan dag. Vi har inte julpyntat på två år eftersom Emil föddes och gick bort förra julen så orkade och ville vi inte pynta något. Kommer vara konstigt och känslosamt att ta fram julsakerna i år, men vi vill att Arvid ska få en fin första jul och att vi känner hopp. 
 
Det är många känslosamma datum just nu, med tanke på att det är precis ett år sedan vi var mitt uppe i allt kaos. Emil, mamma älskar och saknar dig! 
 
Glad första advent till er alla! 
 
 
 
Kommentarer
PA

Ha en fin första Advent och en bra decembermånad.

Svar: Tack pappa! Önskar er det samma! :)
Josefina Elma

2013-12-02 @ 07:41:51
Sara

Min sambo och jag har inte heller pyntat eller så på säkert två, tre år men nu när tösen är hos oss så vill vi också pynta och ge henne en riktigt mysig ju. Min sambo har till och med lovat att fixa en riktig gran....

Förstår att det är känslosamt, snart ett år. I och med att jag fyller år den dagen så längtar jag ju efter den dagen. Men hoppas att Emil får en fin ett årsdag!

Svar: Mysigt med julpynt! :) jag känner också att det blir extra mysigt när man har barn! :) Tack så mycket! <3 Ja jag hoppas och tror att han får en fin födelsedag! Önskar dig också en fin födelsedag! :)
Josefina Elma

2013-12-02 @ 14:47:02
Johanna

Kram ❤️

Svar: Tack! Kram <3
Josefina Elma

2013-12-02 @ 19:26:29
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...