Lillebrors nya...

...filt!
 
 
 
Niklas köpte en body i det här tyget för några veckor sedan och igår när vi var i Mörby Cemtrum hade de fått in filten. Så nöjd! :) 
 
Efter psykologtiden hann vi springa in i några butiker och jag kände mig stressad, "Är han för varm?" "Hostar någon på honom nu?" 
 

Men hann köpa en julklapp, några tröjor (med knäppe som är bra till amningslinnena) till mig, filt och en body till Arvid. 
 
 
 
Idag har jag rensat klart på kontoret bland alla gamla räkningar och "skräp" så att det är fint i pärmar och lådor. Inget som syns när man tittar in i rummet men det känns i själen! 
 
 
 
Har även fyllt i Arvids namnpapper och papper så vi får barnbidrag. 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...