Julklappar

Jag och Niklas är uppe och fixar och beställer julklappar. Måste beställas innan kl 06.00 den 13/12 för att hinna få leveransen innan jul. Vi kan ju säga att vi är ute i sista sekund ;) minst sagt. Än är vi inte klara. 
 
Arvid har sovit i min famn ♥ Och nu har jag, Arvid och Linus lagt oss i sängen eftersom Arvid var hungrig. 
 
Blir konstigt det här, klockan är fyra och vi har inte gått och lagt oss. De senaste fem dagarna har jag och Arvid vaknat för dagen vid fem. Eller Arvid har ju somnat om och jag har inte kunnat göra det. Men tur att jag sov en timme i soffan mellan 20-21. 
 
Får se när vi somnar, jag är piggelin. Men pappan i familjen är betydligt tröttare, även fast han gör morgon flera timmar senare än mig. Men han har i och för sig varit på IKEA idag. 
 
Trevlig lucia förresten! :)
 
 
Sötaste rumpan från morgonens nackträningspass
 
 
Kommentarer
Sara- mamma till Signe och Ester

Men oj! Köpa julklappar kl 4. Det var annorlunda må jag säga ;) Hoppas ni hann och att ni hittade det ni ville ha. Glad Lucia!

Svar: Ja det blev lite sent, kom i säng halv sex :p men vi var tvugna att beställa innan kl 6 för att hinna få det innan julafton. Ute i sista sekund.. ;)
Josefina Elma

2013-12-13 @ 16:15:44
URL: http://frutyrberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...