Julkalendern

För ett par dagar sedan hade jag inte sett något avsnitt av årets julkalender. Men efter att ha läst så mycket gott om den så blev jag nyfiken. Så på två mornar så hade jag tittat på alla avsnitt som fanns på play. Superbra julkalender. Nu har jag och Niklas även börjat se den tillsammans från början. 
 
Vad tycker ni andra om årets julkalrnder? 
 
 
 
Vilken julkalender är er favorit?
 
Jag gillar verkligen Sunes Jul. Vi har den på dvd, och brukar titta på den varje jul, men inte hunnit med det i år. 
 
 
Eftersom vi inte fått upp tvn i sovrummet än så tillbringar jag lite mystid med en sovande skara killar i sängen och min Ipad. Har utforskat några kanalers play, suveränt! 
 
Den här skaran killar jag har i sängen är alltså bebis, sambo och vovven ;) 
Kommentarer
Johanna

Jag älskar årets julkalender! :D

2013-12-23 @ 19:16:24
URL: http://nannna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...