Söndag

Jag och Niklas hade planer på lax i ugnen till middag, men när det var dags så var jag så hungrig så det blev snabbmat istället, i form av blodpudding. Bra med järn! 
 
Ikväll har jag hållt en kompis sällskap på gynakuten, som tur var så såg allt bra ut med den lilla! 
 
Annars har dagen varit lugn med häng i soffan och liten promenad med Linus. 
 
 
 
Jag och Niklas hittade en superfin wallsticker till barnrummet från Littlephant.
 
 
 
En ganska liten bild, men på giraffens hals finns det måttsticka också, så man kan mäta hur lång man är! 
 
Tror vi kommer köpa den här! :) 
 
 
 
 
Kommentarer
Johanna

Haha, va lustigt att vi blogga om den samtidigt : ) den är verkligen jättefin. Älskar Littlephant : )

Svar: Ja, verkligen! :) Vilket sammanträffande!
Josefina Elma

2013-08-26 @ 10:25:31
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Johanna - Nygift & prematurmamma

Den där är så himla fin, har också kollat in den :)

Svar: Ja, den är superfin! :) finns i ett till mönster, med blommor tror jag det var!
Josefina Elma

2013-08-27 @ 21:09:04
URL: http://johannaastenvall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...